donderdag 24 februari 2011

mijn kleine jongen

Ik ben net met de jongste naar de huisarts geweest.
Hij was al de hele week aan het hoesten, op en af met koorts en verhoging enz enz
Nu ben ik vrij makkelijk, ik bel op, overleg met de assistente en klaar. Zetpilletje erin, hoestdrankje geven..............
Maar nu was het echt niet leuk meer. Hij bleef hangerig, hoesten ging niet over, toevallig vanmorgen koortsvrij, maar vanmiddag weer niet.
Ik vond het eigenlijk genoeg geweest. Dus om 1 uur, net voor de andere 2 naar school moesten de huisarts gebeld. Om half 2 werden we verwacht.
Longen werden beluistert (met ijskoude handen!! Vond ie niet echt geweldig), oorgaantjes werden beluisterd en gevoeld, oortjes en keeltje nagekeken, en ja hoor................ linker oortje ontstoken!!!!!
Nu krijgt ie antibiotica voor 6 dagen, 3 x daags 1 ml, dus dat valt mee, en zetpilletjes als ie er niet lekker aan is.
Nu maar hopen en bidden dat ie snel opknapt en weer even vrolijk en lief terugkomt!!

groetjes, Patricia

4 opmerkingen:

  1. heel veel beterschap met die kleine scheet, erg hè dat je jezelf zo machteloos voelt als er iets met je kindje is.
    Goed dat je toch even langs de arts bent gegaan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel beterschap voor je kindje !!

    liefs Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel veel beterschap en ik hoop dat hij gauw opknapt, zodat jullie weer samen lekker kunnen genieten van elkaar.

    liefs reentje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ach gos....... zo sneu he als ze ziek zijn.......hier ook al menig oorontseking en andere narigheid langs zien komen...hopelijk slaat de ab snel aan en knapt hij vlug op! beterschap!

    gr irene

    BeantwoordenVerwijderen