donderdag 26 mei 2011

pifweekend

Afgelopen weekend was t weer piffen geblazen op het sa-forum.
Vorige keer had ik gezegd dat ik niet meer mee zou doen, het is soms zo zenuwslopend!!
Ik ben afgelopen weekend toch even een kijkje wezen nemen en tja................. dan ben je verkocht.
Ik heb heel veel uurtjes in het piffen gestoken, ben bijna van mijn stoel gevallen van het lachen, heb me gisteravond nog een slag in de rondte gestanst (eigen schuld) en vandaag heb ik de hele bende op de post kunnen doen.
En waar doe je het dan voor??
Nou, kijk hier onder maar eens, ik zou me bijna schamen wat ik allemaal gepift heb:





3 opmerkingen:

  1. Haha, dat is inderdaad een hele berg. Maar net als jij vind ik het een leuke manier om eens wat (toch nog goede maar niet gebruikte) scrapspullen op te ruimen. Veel plezier met je spullies1

    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je lekker veel spulletjes gepift Patries, erg leuk !!

    groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw te gek stukje getiky hier en leuke spullies gepift .
    Ja zenuwslopend is het wel maar ooooooooo zo leuk,ben je er volgende keer weer bij?:-)

    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen