zondag 19 juni 2011

een vaderdagkdoosje en een kaartje

Ik heb helemaal de smaak te pakken om kadoosjes te maken.
Gisteravond heb ik voor vaderdag voor Theo nog een lief doosje in elkaar gezet. Kon Ruben mooi geven.
Ik had nog kersenbonbons over van de stropdas voor pa, dus ik meende dat Theo die ook wel kon krijgen.
Terwijl ik bezig was met dat doosje, hoorde ik een hoop gekraak in de keuken: Theo die kersenbonbons at!! Snel gezegt dat ik er nog nodig had voor het doosje voor MA!!
Theo was toch blij verrast vanmorgen toen hij dat doosje zelf kreeg.



Mijn nichtje is geslaagd voor school.
Ik heb helaas geen leuke stempels met geslaagd-poppetjes, dus heb ik maar een kaartje gemaakt op mijn eigen wijze:

1 opmerking:

  1. wat een mooi doosje en kaart heb je gemaakt. En die camper is niet moeilijk om te maken hoor. Is alleen een kwestie van vouwen, versieren en plakken.

    liefs heidie

    BeantwoordenVerwijderen