vrijdag 17 juni 2011

ridder (en andere) aankopen

Pinkstermaandag ben ik met Yvanka en Ruben naar de riddertoernooien in kasteel Hoensbroek geweest.
Het was een supergave dag, veel middeleeuws gezien, een riddertoernooi bijgewoond, het kasteel bezocht, middeleeuwse spelletjes gedaan enz. enz





Natuurlijk ga ik er een leuk boekje van maken, maar waar haal je middeleeuwse scrapspullen vandaan?
Dit heb ik nagevraagd op het sa-forum en daar werd geoppert dat DCWV een leuke lijn had.
Aangezien ik toch de stad in moest voor verjaardagskadootjes voor Yvanka en Ruben ben ik meteen naar Pipoos geweest en dit onderstaande gescoord (jaja ook non-ridderspul hahahaha)


3 opmerkingen:

  1. Hoi Trieske, wat leuk dat riddertoernooi! Wij hebben dat eens meegemaakt in Belgie, dat was ook zo leuk. Ik heb toen gewoon gescrapt met bruin/beige kleuren en stukjes uit de folder!
    Leuke aankopen heb je!!
    Groetjes,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat moet wel een super leuke dag geweest zijn voor jullie, kastelen blijven ons ook altijd nog trekken.
    als we onderweg zijn en we komen een kastel tegen gaan we ook altijd even kijken of ze open zijn.

    lieve groetjes Ria S.
    @ ik zal je van de week een PB tje sturen op SA met een riddervoorbeeld Lo misschien kun je daar wat ideetjes uithalen voor emb.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave ridder foto's heb je gemaakt en een leuke aankopen, geniet ervan!!

    BeantwoordenVerwijderen