donderdag 9 juni 2011

Eindelijk weer een beetje meer tijd.......

Na weken van veel werken, bijscholingen, toetsingen (waar ik gelukkig voor slaagde) en cursussen heb ik eindelijk weer een beetje ademruimte. Tijd om wat aan de hobby te doen.
Ik heb gekeken op het dcl-blog en aan de hand van de sketch een leuk jongenskaartje gemaakt.
Dit is de sketch:


En dit is het kaartje dat ik gemaakt heb:
Het stempelafdrukje heb ik ingekleurd met distressinkt en de waterbrush.
Is het geen stoer kaartje geworden??



Nu maar hopen dat ik de komende tijd nog veel meer leuke dingen kan maken en AFmaken!!

5 opmerkingen:

  1. Wat een stoere jongenskaart heb je gemaakt Patricia, heel leuk!
    Bedankt voor je deelname aan DCL.

    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke stoere kaart

    bedankt voor het meedoen met DCL
    groetjes miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zekers een hele stoere kaart en fijn dat je weer wat tijd hebt om creatief bezig te zijn. Bedankt voor het meedoen bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super stoer kaartje! Erg grappig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Idd echt stoer, ontzettend leuk voor een jongen. ;) Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen