vrijdag 22 juli 2011

kaartjes, heeeeeel veel kaartjes

Afgelopen week heb ik veel kaartjes gekregen voor mijn verjaardag.
Prachtige zelf gemaakte kaartjes en hele mooie gekochte :)
Eerst laat ik mijn 2 laatste nieuwe gemaakte kaartjes zien.
Ik moet dringend mijn voorraad groter maken, nu ik ook op het werk in mijn eigen subteam kaartjes geef aan de jarigen.
Deze 2 heb ik gister tussen de bedrijven door gemaakt:




En dan nu de verjaardagskaarten!!
Deze heb ik van familie, vrienden en werk gehad:



En deze prachtige kaartjes heb ik van de mede scrapdames van het saforum gehad.
Ik doe mee met de verjaardagslijst en dus krijg je met je verjaardag heeeeel veel kaartjes.
In dit geval 28!!!!
En dit zijn ze:





Zijn ze niet allemaal stuk voor stuk prachtig?????

1 opmerking:

  1. Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag, hele mooie kaartjes heb je gemaakt vind ze echt schitterend die kleuren......
    En wat een boel kaartjes heb je gekregen woooow
    Liefs marielle

    BeantwoordenVerwijderen