maandag 18 juli 2011

mijn verjaardag

gisteren was ik jarig.
De dag er voor hebben we dit op de camping gevierd met pa en ma, schoonma, vrienden en zus met gezin.
Het was supergezellig, we hebben heerlijk gegeten en we hebben een hele periode zonder regen kunnen doen!
Deze kadootjes heb ik allemaal gekregen afgelopen weekend.

Van Esther een heleboel knutseldingetjes + geld


Van pa, ma en de kinders stempels en een mooi timmie blok..............



........... en een kadobon, de andere 4 van Theo en de kinderen


Van mijn vriendin een heerlijke fles parfum, en dat bedeltje van Ruben


Van het geld van schoonmoeder ben ik gister met Theo, Yvanka en Ruben naar Heesch geweest (Thomas was er niet goed aan) en heb ik dit gekocht:


En dit zijn de kaarten die ik heb gekregen, van familie en sa-forum. Op zondagochtend op bed, nog niet open.
Er zaten prachtige kaarten bij. Ik zal ze hier plaatsen als ik ze allemaal heb. Ik mis er nog 8 (1 niet meegerekend, want zij had het al vantevoren gezegd, ze zit met een familiekwestie. En dat is belangrijker dan een kaart sturen)

1 opmerking: