donderdag 21 juli 2011

Vintage blijft toch mijn ding.
Ik heb deze week ook nog 2 andere kaarten gemaakt, maar die durf ik echt niet te laten zien.
Die stuur ik wel naar iemand die ik minder aardig vind hihi.
Deze kaarten heb ik gemaakt met papier van prima marketing, melody (een prachtige lijn), de chipboardjes van kaart 2 zijn ook van die lijn, de plaatjes zijn van stickerking (gekocht in de webwinkel scrapapier in Schiedam, zo ook de paperblock en chopboard) en de tekststempels zijn van marianne design.



3 opmerkingen:

  1. Leuke kaartjes Patricia,ik vind het gerubbelde kantje op je eerste kaart zo leuk.
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke kaartjes, vindt de middelste het mooiste, hihi ben eigenlijk ook wel benieuwd naar die andere die je niet wil laten zien hihihi
    groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen