dinsdag 12 juli 2011

wat een aankopen weer

Ik heb de afgelopen tijd behoorlijk kunnen shoppen.
Het mooie is dat het mij eigenlijk weinig geld heeft gekost, zo moet dat ook, he!

Afgelopen zaterdag zijn we met schoonmoeder naar de paters gegaan.
Zij hebben een stuk van het klooster overgedaan aan verslaafden en daklozen.
Die, op hun beurt hebben een kringloopwinkel geopend op de zolder van het klooster.
Het geld wat het opbrengt is voor hun, voor eten, drinken, pakkie shag, maar niet voor drank en drugs natuurlijk. Zo kunnen zij voorzien in hun onderhoud, geweldig toch?
Schoonmoeder had een tafel nodig en daar ging familie valentijn dan. Thomas en ik op de fiets en de rest met de auto. Het is nl. aan de andere kant van Venlo, niet te doen als je een tafel vind en je bent op de fiets :)
Schoonmoeder vond niks, maar ikke wel :))
Ik heb 5 mooie wekpotten gevonden, 2 hele leuke boekjes met kinderliedjes en leuke versjes en plaatjes. EN een prachtige houten koffer met een complete set van het kienen. Allerlei kienkaarten, oplegdopjes, cijferdopjes. Ideaal om mee te scrappen, boekjes te maken enz.
En aangezien schoonmoeder altijd te veel benzinegeld geeft, had ik dit mooi gratis!! :))



In mei heb ik bij een hele leuke webwinkel in schiedam, genaamd scrappapier, een fijne bestelling gedaan.
Omdat ik as in augustus die kant op ging, heb ik gevraagd of de bestelling ook afgehaald kon worden door mijn tante. Ja hoor, dat kon. Ik gevraagd waar ze ergens zaten, want tante moest met de tram komen. Nou, schreef die mw, waar woont je tante? Dan breng ik het wel!! Zo gezegd, zo gedaan! ZONDER bezorgkosten te rekenen heeft die mevrouw de spullen bij mijn tante gebracht. En gisteren kwamen ma en tante Thomas halen en tante bracht meteen mijn mooie spullen mee




En het laatste.................
De hobbywinkel in t dorp had 50% korting op alles.
Natuurlijk ben ik gaan kijken en wat vond ik??
Stempels van Tim Holtz, ook voor de helft.
Ze had er nog 2 verschillende liggen en die heb ik me meteen gepakt! 2 voor de prijs van 1!! Ik heb meteen een voorschot op mijn verjaardag gevraagd (en gekregen) en dit is al een gedeelte verjaardagsscrapspul :))

1 opmerking:

  1. so wat een boel leuke spullies en wat een geluk dat je ze zo goedkoop hetb kunnen scoren heel veel plezier ermee
    liefs marielle

    BeantwoordenVerwijderen